tija-yoga.lv


Dvēseles dzīve ķermenī.
 


 
 
KLĀTIENĒ PIE TIJAS
 
 
TRĪS BĀZES NODARBĪBU SATURS (īsumā)

1. NODARBĪBA
  • YIN un YANG dzīvē un ķermeņa praksēs. LĪDZSVARS.
  • MAIGĀ RELAKSĀCIJAS UN ATJAUNOŠANĀS PRAKSE - YIN JOGA. Kādēļ šim jogas atzaram dots tāds nosakums? Kā šis atzars ir radies?
  • YIN JOGAS PRAKSES PAMATPRINCIPI. Jeb - kas jāievēro praktizējot yin jogu?
  • MEDITĀCIJA/APZINĀTĪBAS PRAKSES PAMATI UN PIELIETOŠANA yin jogas laikā.
  • IEGUVUMI no YIN JOGAS PRAKSES stresa pārsātinātas dzīves kontekstā.
  • YIN JOGAS PRAKSE. Bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

 2. NODARBĪBA 

  • YIN JOGA un PSIHE.
  • VEĢETATĪVĀ (autonomā) NERVU SISTĒMA un tai pakārtoto organisma sistēmu balansēšana yin jogā. Neizreaģēta/neizlādēta stresa un emociju somatizācija. (veģetatīvā distonija, burn out).
  • ZEMPAZIŅA un PSIHES AIZSRAGMEHĀNISMI yin jogas laikā.
  • DIAFRAGMĀLĀ ELPOŠANA yin jogas laikā – tās psihofizioloģiskais pamatojums un integrēšana praksē.
  • YIN JOGAS PRAKSE. Bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

 3. NODARBĪBA

  • YIN JOGA un FIZISKAIS ĶERMENIS.
  • YIN un YANG audi un prakses.
  • FASCIJA "lietotāja" valodā – teorētiski un praksē.
  • MIOFASCIĀLI un TĶM meridiāni.
  • KĀ VEIDOT SAVU YIN JOGAS PRAKSI, izmantojot izdales materiālu.
  • IEGUVUMI ĶERMENIM no YIN JOGAS PRAKSES.
  • Yin jogas prakse, bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.
  • Dziļā RELAKSĀCIJA ar MONOHORDA PAVADĪJUMU (spēlē Anta Eņģele).

 

Nodarbību struktūra: apmēram viena stunda teorētiskā bāze. Divas stundas YIN JOGAS prakse. Pamatpozas un pozu modifikācijas, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

Kursa dalībnieki saņem materiālu ar zīmētiem yin jogas pozu attēliem. Materiālā ir iekļautas yin jogas virknes pašpraksei.

Kontrindikācijas. Yin jogas prakse ir piemērota visa vecuma cilvēkiem. Arī cilvēkiem ar dažādām sasprindzinājuma izraisītām ķermeņa sāpēm un cilvēkiem ar trauksmes traucējumiem. Individuālo ķermeņa pozu novietojuma korekciju nepieciešamību un variācijas ir iespējams noskaidrot klātienē, nodarbību laikā. Cilvēkiem ar iedzimtu hipermobilitāti yin joga ir noderīga tikai kā meditācijas prakse.

Kas nepieciešams, apmeklējot šo kursu?

  • Brīvs, ērts, silts (sporta) apģērbs.
  • Jogas/vingrošanas paklājiņš.
  • Liels, stingrs, garens un apaļš jogas bolsteris un pleds/sega.
  • Un dažādi citi palīglīdzekļi.

YIN YOGA BĀZES KURSU PAMATVIETA:  Rīgas Pārdaugavas/Valdorfa pirmsskola, Zvārdes ielā 17.

KĀ ARĪ IZBRAUKUMA KURSI un TEORĒTISKIE ONLINE KURSI (tuvā nākotnē). Prakses apguve tikai klātienē!

Semināru norises LAIKS:  plkst. 18:00-21:00

Kursa MAKSA: 90 EUR + bezmaksas pieeja yin jogas pašprakses nodarbībai FB slēgtajā grupā visu decembri.

 

 

Kursus vada: Tija Kazāka - Bach. Psih., C kategorijas sporta speciāliste, sertificēta YIN YOGA pasniedzēja, sertificēta meditācijas prakses vadītāja, stresa menedžmenta programmas - stresa pašvadība, izmantojot jogas elementus - STRAIMY(C) sertificēta vadītāja. Studē jogas terapiju (spirāldinamikā balstīta inteliģenta kustība) Berlīnē.

KAM KURSS VAR NODERĒT?

  • Cilvēkiem, kuri cieš no pārmērīga stresa un tā sekām – izdegšanas (burn out), psihosomatiskām saslimšanām, emocionālas nestabilitātes, veģetatīvās nervu sistēmas darbības traucējumiem. Prakse labi var papildināt psihoterapiju.
  • Cilvēkiem, kuriem pēc pārslodzēm nepieciešama psihes un ķermeņa atjaunošana, imūnsistēmas spēcināšana un atpūta.
  • Cilvēkiem, kuri vēlas pakāpeniski atbrīvoties no fasciāla sasprindzinājuma/savilkumu izraisītām sāpēm un atjaunot ķermeņa kustīgumu.
  • Cilvēkiem, kuri vēlas atjaunot/uzturēt locītavu kustību amplitūdu (lokanību).
  • Cilvēkiem, kuri vēlas mācīties vai turpināt meditēt, vadīt/regulēt stresu.
  • Cilvēkiem, kuri vēlas stabilizēt savu emocionālo un fizisko veselību.
  • Cilvēkiem, kuri pazaudējuši kontaktu ar savu  ķermeni un vēlas to maigā veidā atjaunot.

 

Kurss būvēts, apgūstot yin jogu pie YIN JOGAS “tēva” Paul Grilley tiešajiem skolniekiem Andrea Kubasch un Dirk Bennewitz Vācijā (www.poweryogagermany.de) un jogas pasniedzējas Lucia Nirmala Schmidt Šveicē (www.body-mind-spirit.ch). Pozu apguvē izmantoti fizioterapeites, jogas terapeites Lilla Wuttich (www.lillawuttich.de) korekciju ieteikumi.


Seminārus/nodarbības organizē: yoga-musica SIA, sadarbībā ar Valdorfa pirmsskolu un firmu SmartCo

JA VĒLIES REĢISTRĒTIES UN REZERVĒT VIETU BĀZES KURSĀ, KAS NOTIKS 13., 20. UN 27. NOVEMBRĪ, lūdzu, aizpildi un nosūti elektronisko reģistrācijas anketu, kura atrodama zem šī linka. Lūdzma anketu nosūtīt tkai tad, ja esat pārliecināti par sav dalību!

http://bit.ly/YIN_BĀZE_IESĀCĒJI_NOVEMBRIS_2018

 

 

 

YIN BĀZES KURSA BEIDZĒJIEM IR IESPĒJA APMEKLĒT KURSA TURPINĀJUMU -  PAPILDKURSU. ČETRAS TEORĒTISKI - PRAKTISKĀS NODARBĪBAS, KURĀS IR APKOPOTAS ŠĀDAS TĒMAS:

  • Yin joga un ieskats 5 ELEMENTU MĀCĪBĀ – atbilstošā psihosomatika un ķermeņa prakses.
  • 5 elementu tests sava dominējošā elementa (psiholoģija/fizioloģija)  noteikšanai un piemērotāko prakšu pielāgošanai.
  • Yin jogas prakse. Papildpozas, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

LAI PADZIĻINĀTU YIN JOGAS IEDARĪBU, TIEK RĪKOTS ARĪ SEMINĀRS INTERESENTIEM: MIOFASCIĀLA RELAKSĀCIJA, IZMANTOJOT PAŠMASĀŽAS RULLI. TEORIJA un PRAKSE. Kombinēšana ar yin jogu.

 

 

Skatīts: 4316x         Ieteikt draugiem       TweetMe